søndag 2. november 2014

HOME IS WHERE THE HEART IS.

I vinter var jeg på besøk hos ei god venninne. Hun hadde mistet faren sin, og jeg ville gjerne hilse på og slå av en prat. Det ble en koselig formiddag, med god te og gode samtaler, og jeg kommer aldri til å glemme den.

På stuebordet hennes hadde hun pyntet med et fat fylt med fine steiner, glasskuler og andre små koselige detaljer. Det lå også et skilt der hvor det sto "Home is where the heart is."

Siden har vi flyttet utenlands og til Brussel. Flyttelasset måtte begrenses, og mange av møblene våre står igjen i Norge. Nytt kapittel, spennende!!

Så, hva er det som skaper et hjem? Hvor er hjertet i hjemmet?

Jeg vet litt om det, tenker nå jeg!

Jeg vet at familien er det viktigste. Det å være sammen, oppleve alt det nye, sammen.

Like fullt vet jeg også at det er noen ting som er med på å skape vårt hjem, slik vi vil ha det. Kjøkkenet, kjøkkenbordet og benken og stolene... Vi har vært på loppemarked, og funnet noe vi liker! Nå har vi et sted å dele gode måltider og de gode samtalene!





























Vi er iferd med å fylle det nye huset vårt og gjøre det til vårt. Det føles godt, og jeg vet:


HOME IS WHERE THE HEART IS.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar